Breaking News
Home / גלריה תמונות

גלריה תמונות

בפוסט זה תוכלו למצוא תמונות של אמיר פרלמן כנגן ויוצר מהרכבים שונים לאורך שלשה עשורים של יצירה מוזיקאלית, פרלמן הופיע ברחבי העולם ושיתף פעולה עם אמנים רבים מתחומי הג׳ז ומוזיקת עולם וכן היה פעיל בהוראת מוזיקה.

אמיר םרלמן מחזיק גיטרה בעיצוב שלו פרי ניסיון של שנות נגינה רבות 

אמיר עם גיטרה עבודת יד פרי עיצוב שלו, לגיטרה האקוסטית מקום של כבוד ביצירתו

אמיר פרלמן והאנסמבל בהופעה בחאן החמור הלבן צפת

אמיר פרלמן בהופעה בחאן החמור הלבן עם אנסמבל שירה חדשה לירושלים הרכב שפעל כעשור והוציא שני אלבומים ואת הסרט הדוקומנטרי מעבר למילים אשר זכה פרס ראשון בפסטיבל עין יהודית שנת 2013.

אמיר פרלמן בהופעה במחיפה עם הטריו החשמלי ג׳ז פיוז׳ן

עם הטריו החשמלי אמיר הופיע on and off בשך שלשה עשורים עד היום הזה, בהלך השנים התחלפו הבס תופים כמה פעמים ואף סגנון הנגינה עבר מחשמלי ואקוסטי ובחזרה. תמונה זו צולמה בהופעה בחיפה עם אודי קז׳מירסקי בה בוצעו חומרים מקוריים משותפים וסטנדרטים של ג׳אז.

אמיר פרלמן עם בוזוקי מוגבר בהופעה בפסטיבל בלבוב

בתמונה זו מהופעה עם מרינה זכרובה בהופעה בלבוב אמיר נראה עם בוזוקי כלי שתפס מקום מרכזי באנסמבל שירה חדשה לירושלים ובהפפעות דואט וטריו של מוזיקת עולם, אמיר הרבה להופיע איתו  לצד כלי הקשה בלבד במקרים רבים. מה שנקרא ה״טור הקליל״ בלי הרבה חזרות או סחיבות ציוד. ובמשך כמה שנים השפיע מאוד גם על ההלחנה והעיבודים.

 

אמיר פרלמן ואריאל פרלמן ללמד ילדים בגיל כמה שיותר צעיר לגשת לפסנתר באופן טבעי וללמוד תוך כדי משחק

במשפחת פרלמן אנחנו מאמינים בחינוך לאהבת מוזיקה מגיל צעיר כל האפשר. גם כשהילדים קטנים מאוד ומוקדם מידי להתחיל שיעורי פסנתר לומדים דרך משחק, באופן בלתי אמצעי והכי טבעי שיש. בתמונה נראים אמיר פרלמן ובנו אריאל ליד הפסנתר.

 

אמיר פרלמן עם הגיטרה האקוסטית ה״מיטולוגית״ האהובה ששימשה בסיס לגיטרות בעיצוב אישי עליהן הוא מנגן עד היום. החיבור לכלי נגינה זה משהו שקשה להסביר רק במפרט טכני. זה משהו עמוק שקורה לפעמים ופשוט לא קורה בפעמים אחרות. אהבה שמייצרת עוד ועוד השראה.